Thursday, April 22, 2010

Tips Nuffnang ~ Apakah keuntungan yang Nuffnang tawarkan kepada Blogger?

Di bawah ini adalah merupakan persoalan yang biasa di tanya oleh blogger kepada pihak Nuffnang. Sebagai kemudahan semua, admin telah mengalih bahasa dari English kepada B.Melayu. Link tersebut boleh anda perolehi di link ini.  ~ http://www.nuffnang.com.my/blogger-faq/

 Apa keuntungan yang pihak Nuffnang tawarkan kepada blogger?

  • Yang pertamanya, adalah dari segi keuntungan kewangan. Kami akan melakukan semua proses mencari pengiklan dan menyambungkan anda dengan mereka. Setiap kali iklan di masukkan ke blog anda, dari situ lah anda akan mula membuat pendapatan! 
  • Kami menyakini yang semua blog - blog akan mempunyai kredible nya yang tersendiri dan juga kaya dengan maklumat. Sejurus dengan itu, kami akan melakukan yang terbaik bagi memastikan iklan yang ditayangkan di Blog anda sesuai dengan kandungan anda dan pembaca sedekat mungkin. Ini bermakna, pembaca anda adalah antara yang memainkan peranan penting bagi menjadikan blog anda adalah yang terbaik di laman sawang.
  • Kami juga berusaha mencari afiliasi dengan rakan strategik seperti syarikat hosting web untuk memberikan anda manfaat dan faedah tambahan. Nantikan!
  • Nuffnang.com.my mempunyai dedikasi untuk "Menampilkan Blogger" , yang mana akan memilih sejumlah blogger setiap bulan. Adakah anda yang akan menjadi pilihan yang seterusnya?
  • Nuffnang merupakan blog iklan komuniti yang pertama di Asia Pacific's yang sentiasa menyenangkan dan mengadakan kegiatan yang menarik bagi menarik blogger untuk menyertai dan bersama kami, kerana semua ini adalah sepenuhnya percuma!
Ini adalah salah satu soalan yang di ajukan oleh Blogger kepada pihak Nuffnang. Nanti kan tips berguna lain yang berkaitan dengan Nuffnang di PNA. Wassalam.

No comments:

Post a Comment

Sila nyatakan pendapat anda tentang entry ini. Kami juga menghargai segala pandangan, cadangan dan komen bagi memperbaiki mutu perkhidmatan kami kepada anda.

[ How to get FREE Ads & REGISTER with PNA ]

Step 1 : Be a part of our fans and followers

Step 2 : Submit the FREE ADS's Form

* For some of period, Admin will review your application and will notify you when your ad is selected for the advertising

Step 3 : Follow the admin's instructions in the your ad
i. Put our Banner in your blog
ii. Write your Comments below your free ads
iii. Put our link (http://yourfreeadvertisement.blogspot.com/) in your bloglist

THAT'S ALL! Easy, right? .. and it is FREE FOR U !

[ Our Followers ]

[ PNA's Fan Box ]

[ Free Ad's Form ]

Your Blog Title :
A brief description of your business blog :
Your link address :
Your blog category :
Write Your category (If your blog's category more than one OR for others Category ) :
Your Name :
Email :
Phone No :
How do you know about this Portal? :
Already be our fans and followers? :
Give some brief about this Portal ( appreciated if you can give some suggestion to us ) :

This HTML form was created by Freedback.

[ Pesanan Anda ]